شیرآلات صنعتی

فیدار پترولیوم خاورمیانه، تامین کننده برتر شیرآلات صنعتی

تامین کننده شیرآلات صنعتی

فیدار پترولیوم خاورمیانه، تامین کننده برتر شیرآلات صنعتی

شرکت فیدار پترولیوم خاورمیانه یکی از تامین کنندگان برتر شیرآلات صنعتی در حوزه تجهیزات مکانیکی، پروژه های صنعتی، بخش نفت، گاز و پتروشیمی است. این شرکت از سال 1388 کار خود را با هدف تامین لوازم مورد نیاز تجهیزات مکانیکی طرح ها و پروژه های صنعتی آغاز نموده و با افتخار و حسن سابقه در تامین اقلام مورد نیاز بسیاری از صنایع و پروژه های بزرگ ملی با بسیاری از شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی همکاری داشته است.

شرکت فیدار پترولیوم خاورمیانه با اهداف بالقوه و شناخت نیازهای مشتریان، قدم های محکمی در عرصه واردات و تامین لوازم صنعتی و تجهیزات مکانیکی برداشته و به عنوان یکی از تامین کنندگان برتر شیرآلات صنعتی شناخته شده و تمامی معیارهای کیفی را در محصولات خود مدنظر داشته است.

ما بعنوان یکی از تامین کننده های برتر شیرآلات صنعتی در ایران با بهره گیری از کارشناسان کارآمد و با تجربه، قابلیت فراهم نمودن تنوع بیشتری از قطعات و شیرآلات صنعتی با کیفیت را داشته و پیشروی شرکت در توسعه فنی و بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها، به این شرکت امکان تامین لوازم و اقلام صنعتی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را می دهد. فیدار پترولیوم با این هدف در راستای بهره مندی از ارزش های اقتصادی و اجتماعی، در جهت برداشتن گام های هر چه بیشتر برای آبادانی و سرافرازی کشورمان قدم برمیدارد.

با تجربه نامحدود و تخصص بالا، شرکت «فیدار پترولیوم خاورمیانه» با توجه به اهداف کلی و تحقق بهترین نتایج ممکن برای عملکرد شرکتها و موسسات صنعتی و ایجاد محیط های پایدار در بخش نفت و گاز و پتروشیمی، می تواند به سرعت تامین کننده اقلام مورد نیاز بازار با کیفیت بالا و با ارزانترین قیمت برای مشتریان عزیز باشد. به همین ترتیب، ما نشان داده ایم که با توجه به سابقه پروژه های گذشته و عملکرد موفق ما میتوانیم بهترین گزینه برای همکاری با صنایع باشیم.

تامین انواع محصولات و لوازم صنعتی

این شرکت محصولات خود را برای انواع مختلف طرح های نفت و گاز فراهم می کند. محصولات شرکت شامل لوازم اصلی نفت و گاز و صنایع مختلف در دسته های زیر طبقه بندی میشود:

شیرفلکه های صنعتی (شیرآلات صنعتی)
لوله های فولادی
لوله های استیل
انواع فلنج
اتصالات صنعتی
ورق آهن آلات
شیرهای پنوماتیک و برقی
ابزار دقیق
تجهیزات پایپینگ
اتصالات فشار قوی
انواع گسکت

 

 

سفارش و تامین شیرآلات صنعتی

تماس با واحد فروش (واتساپ)

تماس مستقیم با واحد فروش: تلفن: 33933106 (021) همراه: 3648325 (0912)

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *